Времето във Враца

вторник, 24 юли 2007 г.

Обичам твоята "физика"

Ето каво роди главата ми спонтанно днеска :D


Обичам твоята "физика"

Ти имаш страшно електромагнитно излъчване,
което предизвиква в мене силно привличане.
Ти имаш заряд с разноименен на моя знак,
което по определение ме тегли към тебе пак.
Притежаваме потенциална разлика - напрежение
и искра ще протече между нас, без съмнение.

Но с теб не е само по определение
тук в правилото има изключение.
Когато си до мен интензитета ми се увеличава
а щом ме погледнеш, пропорционално се удвоява
Когато те докосна сърцето ми премудолира
и сякаш нещо от теб в мен дифузира.

За да си използвам потенцияла
рязко увеличавам си сигнала,
с надежда нещо да можеш да приемеш
и излишъка на електрони от мен да вземеш,
че тока само така протича между всеки пол,
за да можем ние двамата да станем един дипол.

:) Митко Т. Митков


Няма коментари: